Statisticile blogului

Bine ați venit !
…iar faptul că ati ajuns aici, nu este o întâmplare!

November 6, 2010

Adrian Paunescu a scris o poezie pe patul de spital (versuri)


Adrian Paunescu a scris, in momente critice ale sanatatii sale, inca o poezie, intitulata 'De la un cardiac, cordial`.
Poetul nu renunta la marea sa dragoste – versul – nici atunci cand este rapus de suferinta bolii.
Fiul poetului, Andrei Paunescu, a acceptat ca poezia, care a fost data doctorului Serban Bradisteanu, seful Clinicii de chirurgie cardiovasculara a spitalului de Urgenta Floreasca, sa fie facuta publica:
Adrian Paunescu a scris o poezie pe patul de spital (versuri)De la un cardiac, cordial (31 octombrie 2010, Bucuresti)
De-aicea, de pe patul de spital / Pe care ma gasesc de vreme lunga,
Consider ca e-un gest profund moral / Cuvantul meu la voi sa mai ajunga.
Ma monitorizeaza paznici minimi / Din maxima profesorului grija,
In jurul obositei mele inimi / Sa nu ma mai ajunga nicio schija.
Aud o ambulanta revenind / Cu cine stie ce bolnav aicea,
Alarma mi se pare un colind / Cu care se trateaza cicatricea.
Purtati-va de grija, fratii mei / Paziti-va si inima, si gandul,
De nu doriti sa vina anii grei / Spitalul de Urgenta implorandu-l.
Eu va salut de-a dreptul cordial / De-a dreptul cardiac, precum se stie,
Recunoscand ca patul de spital / Nu-i o alarma, ci o garantie.
Va vad pe toti mai buni si mai umani / Eu insumi sunt mai omenos in toate,
Da-mi, Doamne, viata, inca niste ani / Si tarii mele minima dreptate!

No comments:

Post a Comment