Statisticile blogului

Bine ați venit !
…iar faptul că ati ajuns aici, nu este o întâmplare!

October 24, 2010

,, Băsescu la spital'' -pe iRTv- de Virgil Andronescu

Dle Preşedinte, de dimineaţă m-a sunat un amic şi mi-a spus: Uită-te pe iRTv şi vezi...!''
Nu ştiam ce să cred...şi neavând tv am dat fuga pe goagle. Alarmă falsă, din fericire!
Te-am simpatizat şi susţinut tacit ori activ de prin '92 încoace deoarece ai fost consecvent în primul rând cu tine însuţi. Acum, încă, te mai susţin dar ,,neutru''. Căci nu mai am încotro. Sau am? Cică...!
Trebuie să fiu şi eu consecvent cu mine însumi.

Dacă tot ai luat spitalele la picior, şi nu peste picior-sper, ia şi toţi directoraşii politic numiţi la mână, nu în mână (braţe!) şi fă ceva cu ei! Asta..., pentru ca românaşii de rând să înceapă să aibă încredere în sistemul medical din ţărişoara noastră. Trebuie ca dumneata, dle. Preşedinte, să fii primul dintre demnitari care nu mai dă fuga-fuguliţa prin străinătăţuri cu vreo problemă de sănătate. Dacă nici după aceste ,,vizite oficiale de lucru''nu se schimbă nimic în bine cred că îmi iau şi eu mâna de pe tine şi poate că te iau şi la picior.
Aştept răspuns urgent la scrisorica mea. Dacă nu... ,,la Războiu'' cu ea, neicusorule''!
Multă sănătate nenea Traian şi s-auzim numai de bine!

. |

No comments:

Post a Comment