Statisticile blogului

Bine ați venit !
…iar faptul că ati ajuns aici, nu este o întâmplare!

July 14, 2010

Versuri




1:Ti-am vorbit prima oara
Si parca n-am fost eu,
Ai venit ca furtuna
Peste sufletul meu,
Nu mai stiam cum ma cheama
Si totusi te vroiam,
Poate ti-am spus doar nimicuri,
Dar mie in gand imi spuneam.


Refren:
As da orice sa aflu cine esti
Si sa fiu doar o ora cu tine,
Sa ma inviti odata la o cafea
Doamne, ce mult mi-ar placea.
As da orice sa aflu ce gandesti
Sa ghicesc daca-ti place de mine,
Daca as putea sa-i cer eu vietii ceva,
numai pe tine te-as vrea.


2:N-ai venit cu cadouri,
Nu mi-ai dat trandafiri
Mi-ai adus nebunia,
Focul primei iubiri,
Nu stiu de ce chiar si astazi,
Ma pierd in fata ta,
Inca ma simt ca pe vremuri
Cand sufletul meu iti spunea.
R:bis ........bis....... 1:bïs......1/2

Fata draga

Fata draga nu fi trista
Fiindca e pacat
Fara lacrimi nu exista
Dor adevarat
Dar se zvanta norii-n soare
Lacrima usor
Si surasul reapare
Cald si-nfloritor


La fel si eu am iubit
Si cineva m-a mintit
Am plans si drumul
Fara rost mi s-a parut
Dar dup-o zi si-nca o zi
Cerul cald al inimii
Stralucea, insorit ca la inceput


Fata draga nu fi trista
Fiindca e pacat
Fara lacrimi nu exista
Dor adevarat
Dar se zvanta norii-n soare
Lacrima usor
Si surasul reapare
Cald si-nfloritor




Asa au fost si vor fi
Cararile inimii
Asa se-ntampla ori de cate ori gandim
Ai sa-ntelegi mai tarziu
Si-ai sa-mi dai dreptate stiu
Fruntea sus,
Si-mpreuna sa zambim!


Fata draga nu fi trista
Fiindca e pacat
Fara lacrimi nu exista
Dor adevarat
Dar se zvanta norii-n soare
Lacrima usor
Si surasul reapare
Cald si-nfloritor


Si surasul reapare
Cald si-nfloritor


Si surasul reapare
Cald, si-nflorïtor.

Fata visurilor tale

I:
Te-ai trezit deodata singur si parca visezi
A trecut o zi si-o noapte fara sa oftezi
Te gandesti la toate si nici tu nu stii ce sa mai crezi
Inca rascolesti orasul intr-un ritm nebun
'E-o prostie s-o mai cauti', toti amicii-ti spun
Nu indraznesc sa-ti spuna ca ea poate are un alt drum.


Refren:
Fata visurilor tale pur si simplu a plecat
Ca si cum iubirea n-ar fi existat
Tu continui sa o cauti si o cauti in zadar
Cu inelul de logodna in buzunar.


II:
Suni la radio si iarasi ii dedici ceva
Melodia aia veche care ii placea
Si asa mai trece inca o noapte alba fara ea
Rascolesti prin toata casa insa e ciudat
Nu mai regasesti parfumul ce te-a obsedat
N-a lasat in urma nici macar un semn c-a existat.


Refren:..
De ce oare ?


III:
Ce n-ai da sa o gasesti acolo unde e
Sa te uiti in ochii ei si s-o intrebi de ce
Cel mai mult trebuie sa-tï spuna doar 'De ce?'
De ce, de ce, de ce...?

Tu n-ai avut curaj

N-am uitat nici acum vechile intalniri
Ma priveai si uitai sa mai respiri
Si ca orice alt barbat,iti placea sa fii curtat
Dar eu cred k m-ai iubit cu adevarat
Ma durea sa te stiu cu altcineva
Iti era mai comod sa fii cu ea
Cand eram doar amandoi imi jurai k a doua zi
II vei spune si ei totul despre noi....


Refren:
Tu n-ai avut curaj,nici chiar de dragul meu
M-am intrebat mereu de ce aleasa n-am fost eu
Tu n-ai avut curaj si m-ai pierdut candva
Nu mai pot fi a ta..acum imi vad de viata mea


Mi-ai cerut sa renunt la iubitul meu
Ti-amintesti?L-am lasat de dragul tau
Ce-o fi fost in mintea mea?Am ales cu inima
Dar greseala asta n-o voi repeta
Uneori imi e dor de tot ce-am trait
Dar imi spun: si c daca m-a iubit?
Eu stiam ce mult te vreau
Dar prietenii-mi spuneau k tu nu vei renuntza nicicand la ea


Refren x 2


As fi dat un regat sa fii fericit
Ti-amintesti cat de mult eu te-am iubit?
Ce-o fi fost in mintea mea?Am ales cu inima
Dar acum as vrea sa-mi vad de vïata mea....




A fost iubire

I:
N-aveam griji nici averi,
Zi de zi ma luai de mana si plecam spre nicaieri
Ma doreai, te doream,
Nu-mi pasa de clipa care va urma, eram a ta.


Refren:
A fost iubire sau pur si simplu m-ai placut
Vino si spune-mi ca ti-a trecut.
A fost iubire si daca a fost azi unde e ?
Te rog pe tine vino si spune-mi orice...


II:N-aveam chef sa vorbim,
Mi-ajungea sa-ti vad ochii si atat, nimic mai mult
Ai ales sa dispari,
Dar acum vreau sa vorbim si de ce nu, incepe tu


Refren(x3):..


III:
Te-as ruga sa te intorci si sa-mi spui macar atat
'Iubïrea mea, ce-a fost a fost...'.


No comments:

Post a Comment